tirsdag den 22. november 2011

AVVVVVVVVV

I går foregik min længe ventede laserbehandling af mit ansigt. Jeg har gået i mange år og været ked af min hud. Har mange små røde prikker (blodsprængninger), som jeg har været rigtig godt træt af. Er ret sikker på at andre ikke synes det er slemt, men nu hvor det har irriteret mig så længe ville jeg gøre noget ved det. I sommers var jeg en tur forbi laserklinikken cosmolaser, og få en konsultation. Var inde hos lægen Benjamin, og han sagde han godt kunne gøre min hud mere endsfarvet + at fjerne mine små pigmentpletter, men det var vigtigt at det blev gjort om vinteren. Hvis jeg var meget bleg kunne jeg nøjes med 1 behandling (2000 kr), så hele sommeren har jeg rendt rundt med faktor 50, og været mega bleg, men det kom mig tilgode i går.
Havde fået at vide at det ikke gjorde ondt, men at jeg nok skulle holde fri et par dage hvis jeg arbejde med mennesker, fordi jeg nok ikke ville være så lækker bagefter;)
Havde min mor med derop til at holde i hånden.. hehe, og var pisse nervøs.  Behandlingen tog højst 10 min, og hold da kæft det gjorde nas. Føltes som om man blev brændt med en cigaret...   men min smertetærskel er vidst også ret lille.
før

efter
Havde regnet med at ligne en lille tomat i dag, men man kan næsten ingenting se og det gør på ingen måde ondt mere. Synes lige i skulle se før og efter, og så lægger jeg et nyt billede op om en uges tid, så i kan følge med om der er en forbedring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar