mandag den 19. november 2012

RUTINER

Jeg har helt faste rutiner om aftenen inden jeg går i seng.. Jeg skal rense og pleje mit ansigt inden jeg lægger mit ansigt ned på den hvide hovedpude!

Jeg snyder lidt med rensen og bruger ofte en alt-i-en renseserviet.. Det er bare så nemt og så er jeg sikker på at få det gjort..

Når alt makeup er fjernet bruger jeg
NeuLash som forlænger mine vipper, derefter bruger jeg Ole Henriksens ultimate eye lift sæt under og over øjnene, så Helena Rubinsteins Prodigy serie med creme og serum og til sidst en lækker læbepomade.. Her har jeg brugt jurliques..

Jeg elsker at gå i seng helt ren og blød i ansigtet :-)



1 kommentar:

  1. Hej Sidsel

    Den neulash du har er den på samme niveau som M2Beaute?
    Jeg har den til øjenbryn som skulle give en fyldige brun tilbage - og har efter knap 4 uger ikke kunne se den store forskel..
    Ville blot høre din anmeldelse - det er jo ikke et billigt produkt:)

    Hilsen Malene

    SvarSlet