mandag den 7. januar 2013

Beauty Faves...



 Jeg renser min hud i Jurlique's foaming cleansers når jeg er i bad. Jeg bruger kun Jurlique's Calendula cream hvis jeg har meget tør hud. Den er ret fed og ligner mest af alt remoulade :-/ Men den virker!!! Ellers er jeg glad for Helena Rubinsteins Prodigy Cream som fugter godt og dufter lækkert.


MAC's painterly paint pot er fantastisk under øjenskygge eller bare til at dække de små årer på øjenlågene når jeg ikke har øjenskygge på. MAC's transperante Prep+Prime pudder giver en fin mat finish ovenpå min foundation eller BB cream. På mine kinder bruger jeg ofte MAC's rouge i farven Fever. Jep den er mørk! Man skal bruge utrolig lidt. Jeg har den på på vores blog header. Er endelig blevet fan af YSL's concealer Touche Éclat. Den dækker ikke specielt meget, men finten er at den reflektere lyset! I like... Har nemlig ret mørke rande under øjnene...


Jeg elsker Chanels øjenskygger. Her er min yndlingspalet lige pt. Den hedder Mystic Eyes. Til fest pepper jeg op med cremeskyggen Fantasme.. Så flot! Engang imellem bruger jeg en blå eyeliner over øjet fra Sephora.. Lidt 80'er men det virker meget godt for mig ;-) Til slut altid en god mascara. Det kan fx. være denne Eyes To Kill fra Giorgio Armani.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar