mandag den 18. februar 2013

HAPPY WEEKEND



Klar til en hel dag med min kære søster...


Vi kørte helt til sydsjælland for at besøge danmarks bedste Profil Optik :-)


Der blev prøvet maaaange briller.... Min søster købte de seje Prada solbriller!


Jeg kunne lide denne Prada brille ret så meget...


Vores nye briller... Man kan aldrig få for mange!! Mine er fra Prada og Sofie's er fra Tom Ford...


Høj musik i bilen.. Vi sang med på seriøst gamle sange og var åndssvage...


Vi lavede mande mad (læs: okse tournedos og bearnaise) og opvejede det med tøsefilm og bland selv slik!


Vi smadrede hinanden i Trivial.... :-D


Ægte tøse hygge en lørdag aften! <3

1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud :-)

    Husk lige at blive fast læser hos mig! :p

    Kram fra jeres kusine
    http://cillleerr.blogspot.dk/

    SvarSlet