torsdag den 6. oktober 2011

Jeg MÅ eje...







Jeg må simpelthen eje de to smukke silke bluser fra Rutzoü. De koster 799.- stykket og det syntes jeg er en god pris lige her!

Den super fine korte jakke med runde skuldre fra Benneton til 699.-. Den er lige kommet i butikken idag og det var love at first sight :-)

En sort/rød ultra stram kjole fra Oasis til 665.-.

De lækreste bløde helt stramme army bukser fra filippa k til 1200.- og et nude/army stjernetørklæde fra becksøndergaard til 499.-


Måske skal jeg ikke købe alt på en gang, men man har vel lov til at hænge til side på kontoret :-)

Så kan jeg gå og kigge på det hver dag... (imorgen har jeg sikkert set noget helt andet og fortrudt det her alligevel!!)





2 kommentarer:

  1. Hej Sidsel og Maria

    FIN blog..
    - jeg er fast læser nu.

    God dag
    Rikke / uno más
    www.rikkechr.blogspot.com

    ps. Sidsel, du skal beholde dit korte hår :)

    SvarSlet
  2. COOL Rikke...

    Jeg overvejer stadig håret :-)

    SvarSlet