søndag den 9. oktober 2011

Saturday Night




Lørdag aften... Jeg hentede min søster (billederne er fra hendes lejlighed) og tog en taxa ind til byen. Skulle mødes med alle de gamle stylist piger jeg har taget uddannelse med. Dengang mødtes vi altid på Sari, som havde gode drinks til gode priser. Har ikke set dem i næsten et år. men da vi kom derind var Sari lukket og der gik kun et par polske håndværkere og rev vægge ned :-( øv! Så ved man at man ses med sine gamle venner for lidt :-) Vi tog derfor på cocktailbaren V-22 og der var super hyggeligt.. Kan klart anbefales... Idag har jeg ikke haft det super godt.. Lad os bare sige det sådan ;-)

Jeg havde nude top på fra Karen Millen, Bukser fra Designers remix, Nye lakstiletter med firkantet snude fra Billi Bi og den nye benneton jakke med runde skuldre...

God søndag alle!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar