søndag den 8. juli 2012

IN OR OUT?







Hvad siger i til Birkenstock piger.. In or Out?

Jeg har aldrig tænkt over spørgsmålet indtil jeg for nylig fandt på at jeg ville have et par... Jeg tænker at man godt kan gøre dem lidt trendy igen.. Man kan sige at både Heidi Klum og Phillip Lim har prøvet med deres udgaver, men de fleste syntes nok at de er afskyelige :-)

Jeg har netop bestilt to af de ovenstående par... Kan i gætte hvilke 2 par? :-)

Når lækre skuespillerinder og stilikoner kan bære dem, så kan jeg sgu også!

Mine fødder vil eeeelske mig!

4 kommentarer:

  1. Til nogle kan de være pæne nok. Synes dog det kræver en chill-boheme-agtig stil.

    Jeg tror du har købt leo'erne og dem med slangeprint ;-)

    SvarSlet
  2. Ja de kræver lidt for at se godt ud det er jeg enig med dig i :-)

    Jeg har købt de sorte lak med 1 rem og de brune leopard med en rem... Men tæt på, jeg er jo en dyreprint freak :-)

    SvarSlet
  3. Jeg stod faktisk også og vaklede mellem de sorte lak og slangeprintet, og skrev faktisk sort lak først, men rettede det til sidst ;-)

    Håber du bliver glade for dem! :)

    SvarSlet
  4. Tak!

    Glæder mig til de kommer med posten :-)

    SvarSlet