mandag den 9. juli 2012

Skuffende klinik "StarBeauty"

I dag skulle jeg rigtig hygge med min mor og havde givet hende (og mig selv) en oxygenbehandling i morsdagsgave som skulle indløses i dag. Havde købt en deal på nettet til  Klinikken StarBeauty http://starbeauty.dk/ hvor man så kunne vælge mellem 4 behandlinger , og jeg bookede til Oxygenbehandling.

For det første havde de lige glemt at fortælle at klinikken var under ombygning så det var bestemt ikke særlig hyggeligt med vægge med træplader på og larm,
Behandleren synes ikke jeg havde brug for en oxygenbehandling og talte mig fra det, for det ville ikke gøre noget for mig-  og valgte derfor at give mig en behandling der kun kostede det halve af oxygenbehandlingen. Hun starter så med at rense min mascara af ved at smaske en masse makeupfjerner på mine øjne og massere helt vildt rundt så jeg fik det i øjnene og måtte sætte mig op fordi det sved så meget:( + hun snakker så højt som om hun var en tur i byen.. ikke særlig afslappende..

Gik ud derfra med et helt rødt øje, uden at ha' fået den behandling jeg havde booket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar