søndag den 25. september 2011

Fantastisk tur i Sverige

Ohh my God... hvis du står og har 1500 kr i overskud så ta til Sverige!!! Det troede jeg aldrig jeg skulle sige.. hehe.
Min kæretse og jeg fandt ud af fredag aften, at vi virkelig havde brug for at tur væk fra det hele....   1, 2, 3 .. så havde min kæreste fundet et spahotel oppe i Sverige  (Torekov Hotell Resort). Vi havde ikke de store forventninger og nåede ikke at have en masse forestillinger.

Lørdag morgen tog vi afsted, og valgte at tage turen over Helsingør/Helsingborg (synes det er så hyggeligt med færgen), fik lidt frokost i Helsingborg og drog videre 40 min til Torekov. Og hold da op et sted.. boede i værelser i rækkehuse, og det var super fine værelser. Der var fri spa, så der tilbragte vi en masse tid, samtidig med at gå lidt ture i naturreservatet der lå ved siden af.. WOW:)

Mad, spa, værelser, omgivelser... alt var bare helt perfekt.. og vi fik rigtig kærestehygget under den stjerneklare himmel udenfor i spaen i går aftes







.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar