fredag den 16. september 2011

Fødselsdag i Malmø...





Jeg holdte min fødselsdag i Malmø i år... Bare mig, mit dankort og min kæreste... Det var helt vildt hyggeligt.. Dejlig mad, shopping, gaver og hygge :-)

På det første billede har jeg ny jakke på fra Zara, nye sko fra vagabond, bukser fra zara og top fra rutzoü.

Den stribede kjole er fra Zara til 299.- (wow) og blazer fra Tiger.

Sidste billede er jeg iført jeans fra Hugo Boss, cardigan fra Designers Remix, læderjakke fra Mag*s Magasin og et par sko der var så grimme at jeg ikke fik lov at købe dem for min kæreste (!!??) Så måtte hoppe i mine Adidas sneakers igen... :-) (man kan næsten se på mit ansigtsudtryk at jeg er lidt ked af det!)

Jeg elsker weekend ture... Også selvom det ikke er særlig langt væk.. Lægger et par billeder ud fra min London tur senere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar