lørdag den 10. september 2011

No show = No go


Se et deeejligt stort udvalg af tøj, sko, accesories osv jeg havde forberedt til min kunde her lørdag formiddag. Ihhh hvor jeg virkelig glædede mig til at hun skulle komme med sine veninder som påhæng. Det var nemlig hendes polterabend og hendes søde veninder havde fået den gode ide at give hende en konsultation hos en personal shopper aka. MIG :-)

Jeg bruger inden hver konsultation en time på at forberede alt grundigt. Nå men klokken blev 11.00 og jeg ventede spændt på at sige tillykke, klæde ud og style som jeg jo elsker...... Kl. blev 11.05... så 11.10...!! Hun kom bare ikke... Prøvede at ringe på hendes tlf nr men ingen svarede... ØV ØV ØV ØV ØV!! Hvor blev jeg bare skuffet.. Syntes det er så respektløst ikke at melde afbud til en aftale.. Så måtte AAALT det dejlige tøj bare på plads igen...

Vi har ca 3 måneders ventetid og en laaaaang afbudsliste, så rigtig ærgeligt når folk bare udebliver. Det gjorde lige min lørdag lidt trist.

Senere på eftermiddagen fik jeg heldigvis en sød kunde ind, som opdagede at hun havde en smuk timeglas figur under det store tøj hun havde gemt sig i flere år!!!!

Længe leve Personal Shopping, søde kunder og mit nu gode humør :-)

1 kommentar:

  1. du er en fantastisk personal shopper - må snart komme igen :)
    alex

    SvarSlet