mandag den 19. september 2011

Projekt Bolig...




Hvorfor bor jeg ikke her......?

Jeg ligger i min seng og bruger min fridag på at lede efter lejligheder... Jeg vil gerne købe en andel. Lige nu bor jeg til leje i en stor og dejlig lejlighed så det er ikke fordi jeg er desperat efter at flytte overhovedet :-) Jeg kigger bare... Det er nu jeg skal købe noget, hvis jeg skal... Jeg er bare så kræsen.. Jeg har tusind krav til en lejlighed og jeg tvivler på at det nogensinde går op i en højere enhed.... Her er lige et par af mine krav:

- Beliggenhed KUN i KBH K eller KBH V
-Der skal være minimum en altan (helst også en tag terrasse)
-Man skal kunne have hund

Hmmm... Det var egentlig ikke mange krav.. Men den skal selvfølgelig også være til at betale.. Nu må vi se.. Pludselig dukker den perfekt vel op!! Jeg vil ikke gå på kompromis, så vil jeg hellere blive boende :-)

Er jeg for urealistisk? ejjj vel...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar