søndag den 24. juni 2012

Min Midsommer

Jeg havde givet min søster et weekendophold på det hyggeliste hotel i Malmø denne weekend. Vi skulle fejre midsommer, spise god mad, shoppe og drikke cocktails mens vi hoppede i sengen... Vi skulle afsted fredag-søndag! Torsdag aften kl. 23 ville jeg liiiige tjekke åbningstiderne i butikkerne i weekenden og fik set at AAAAAAALLLLTTT havde lukket i hele Malmø pga. midsommer som er helligdage for svenskerne.. Der stod vi og glædede og og havde pakket kufferterne (JA!! Kufferter!!) Vi måtte ringe over og ombooke til om to uger og bestemte os derfor for at holde midsommer hygge lørdag i KBH... Den endte ud med at være sååå hyggelig! Her er et par billeder fra weekenden :-)


 Vi startede på Hoppe's hvor vi ville spise brunch, men det havde de ikke.. ØV! Deres andre retter var nu også gode :-)


 Ud og ose i butikker og snuse til udsalg.. Jeg skulle selfølgelig i Zara og prøve alle de ting jeg havde set den anden dag... Købte dog ingenting.. Er bukserne ikke liidt for hippie til mig?? :-)


 Hjem og lægge makeup og hygge, høre høj musik og danse lidt rundt i stuen :-)


Sofie er i ny top fra Zara med den fineste bare ryg, bukser fra H&M og sko fra Bertie...


Jeg er i skjorte fra Malene Birger, bukser fra Zara, lak stiletter fra Billi Bi og kæde fra H&M...


På Scarpetta hvor vi havde booket bord til en dejlig menu der tog flere timer at spise...


Lækker 5 retters menu... Smagte SUPER! :-)


Videre ud i Sukkertoppen for at blande slik.. Hjem under dynerne og hygge, kigge efter billige solrige sommerferier og spise SÅÅ meget slik.. Mmm..

Super dejlig weekend <3 Glæder mig til om 2 uger kære søs... :-)

Hvad lavede du til Skt. Hans i år?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar