torsdag den 21. juni 2012

Skinny vs. Curvy ??


Hvor meget påvirker modellers udseende dig? De påvirker helt sikkert mig... Jeg glemmer altid hvor retoucherede de bliver inden de ryger i bladene... Jeg bliver helt glad når jeg ser at flere og flere begynder at bruge Plus Size modeller... Det er jo ikke ligefrem fordi de er fede, men man kan meget bedre forholde til mode verdenen når der er lidt af alle typer ligesom der er i det virkelige liv :-)

Længe leve smukke former og plus size modeller.... <3







Hvem fanden vil ligne dem her? Gad vide om de er lykkelige??? :-(


4 kommentarer:

  1. Åh, det var dog et dejligt indlæg. Jeg er enig med dig, problemet har været at dem der har forsøgt sig med kvinder der ligner kvinder hat tabt penge på det. Jeg ved ikke hvordan det forholder sig idag. Jeg kan huske Dove havde en kampagne med kvinder med kurver og ar, alle var begejstrede, men deres salgstal haglede ned, fordi de fleste af os alligevel stræber efter at ligne de tynde modeller/kendisser osv.

    Jeg håber det vender :)

    SvarSlet
  2. Du har fuldstændig ret! Jeg håber også det vender.. Jeg syntes ikke det er særlig sexet at ligne et skelet... Syntes tværtimod hende den smukke bag gardinet er sååå flot og smukke former :-)

    SvarSlet
  3. Godt at høre du har den holdning Sidsel... :-)
    Mener faktisk at H&M i Sverige er begyndt at bruge mannequing dukker der har lidt på sidebenene ;)

    SvarSlet
  4. Det lyder da super! Så kan man da snart forholde sig til tøjet :-)

    SvarSlet