torsdag den 21. juni 2012

Mit perfekte rejse outfit...

Mit perfekte rejse outfit...





Når jeg skal ud og rejse syntes jeg altid det er svært at vurdere hvad jeg skal tage på.. Især hvis det er køligt i Danmark og varmt hvor jeg skal hen. Der er også altid så koldt i fly!! Nu har jeg fundet ud af at dette mix er perfekt.


Jeg ligger stadig syg herhjemme, hvilket resultere i en masse søvn, men også en masse internet surfing.. Jeg endte med at booke en rejse til mig og manden igår.. Glæder mig!!! Nu mangler jeg kun at finde den perfekte sommer rejse til min søster og jeg i august....


Hvad har du på når du rejser?














Mit perfekte rejse outfit... by sidselstray featuring leather tote bags

CÉLINE print t shirt
$330 - cyfashio.com

Black jacket
3.499 DKK - stylepaste.com

See by Chloé pleated skirt
£280 - net-a-porter.com

Marc by Marc Jacobs marc jacobs flat
$195 - couture.zappos.com

Valentino floral scarve
£959 - farfetch.com

Stella mccartney sunglasses
$225 - forwardforward.com

2 kommentarer:

  1. Er vild med de ballerinaer!!! ;-)

    SvarSlet
  2. JAAAAA også mig.... Men de er sgu også små dyre :-)

    SvarSlet