fredag den 29. juni 2012

Week 26


1. Har haft god tid hver morgen denne uge til at lave ekstra god morgenmad :-)
2. Har fundet mine Vagabond sko frem fra gemmerne. Købte dem i Malmø sidste år!
3. Har omrokeret i lejligheden. Her er min gang med ny Cecilie Manz lampe og ny læder hundekurv.
4. Ny snakeprint (surprise!!!) t-shirt fra Gerard Darel. Fik den på udsalg yaaay!!
5. Har arbejdet sent og spist aftensmad på kontoret.
6. Har forsøgt mig med mega meget flydende eyeliner.. Hvad syntes I?
7. Har været ude og spise og fejre min mands nye firma. Havde halskæden fra Dubai på med små møtrikker. Mon man kan lave den DIY?
8. Har glædet mig hver dag til jeg skal til sydens sol og bo dette sted.. Glæder mig stadig :-)
9. Har fået Agnes cupcake af sød sød kollega, mens jeg tjekkede Jesper Høvrings nye kollektion ud.


Hvad har i fået ugen til at gå med? Idag skal jeg i IKEA efter arbejde. Har min nye Mads Nørgaard buksedragt på i sikkert får at se senere...

Ha' en dejlig fredag alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar